ISO 14001
ارزیابی عملکرد
INQA
BPM
عارضهیابی
IMS
مدیریت بهرهوری
نظام پيشنهادات
ISO 9001
ISO 9004
SA 8000
ISO 18001
ISO 10002
ISO 17020
ISO 22000
ISO 17025
5S
BSC
EFQM
HSE
ISO 9001
بهبود و اصلاح فرآیندها
INQA و جایزه ملی بهره وری
آزمايشگاه مرجع سلامت
ISO/TS 29001
IMS و QHSE
مديریت تحول و استراتژی
ISO/IEC 17025 و HACCP
ISO 22000 و HACCP
اخلاق کسب و کار
مدیریت بهره وری
سایر پروژه های مشاوره
نمودار سازمانی
آشنایی با مدیران
بخش سلامت
بخش صنعت
بخش دولت
آکادمی کارشناسان
بخش تحقیق و توسعه
مطالعات زیست محیطی و سامانه اطلاعات مکانیادوارد دمینگ یکی از مشهورترین دانشمندان کیفیت می گوید 85 درصد مشکلات سازمان نتیجه فرآیندها، ساختار و مکانیزم های کنترل است و تنها 15 درصد نتیجه عملکرد کارکنان است لذا یکی از ویژگی های سازمانهای متعالی برخوردار بودن از یک معماری سازمان اثربخش است که در آن فرآیندهای کسب و کار سازمان همسو با استراتژی های آن طراحی شده باشد.
مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPM مطابق با پیکره دانش مدیریت فرآیندی - BPM-CBOK- رویکرد ساختاریافتهای برای طراحی، اجرا، مستندسازی، اندازهگیری، پایش و کنترل فرآیندهای کسب و کار مکانیزه و غیر مکانیزه برای نیل به نتایج هدف گذاری شده و پایداری است که با اهداف استراتژیک سازمان همسو شدهاند. به کارگیری ساز و کار نظام مدیریت فرآیندی شامل طراحی و مستندسازی فرآیندها و بهبود آنها تنها ابزاری است که به اثربخشی و کارایی فرآیندها کمک شایانی می کند.

تجربه نشان می دهد، اغلب سازمانهایی که پروژه های BPM در آنها موفق نیست این است که فرآیندهای موجود اولا از استراتژی های کسب و کار شرکت پشتیبانی نمیکنند یا اینکه ارتباط آن با سیستمهای مکانیزه و یا شرح وظایف و مسئولیتهای کارکنان ضعیف است. به عبارت دیگر یک پروژه BPM باید طبق شکل زیر در سه سطح سازمان، فرآیندهای بین بخشی و نرم افزارهای کاربردی و سیستمهای مکانیزه همسو باشد.
فرآیند انجام پروژه بر اساس مراحل گام به گام زیر، انجام خواهد شد.
روندي كلي كه پروژه از مرحله ابتدایی تا مرحله انتهايي طي ميكند، «دورۀه حيات پروژه» ناميده ميشود. دوره حيات، داراي دو جزء اصلي «مرحله» و «گام» است كه در اين پروژه، مراحل اجرای طرح و گامهاي مرتبط با هریک از آنها به شرح زير است:
مرحله دوم: آموزش
مرحله سوم: شناخت وضعیت موجود
مرحله چهارم: طراحی فرآیندها در وضعیت مطلوب
مرحله پنجم : پیشبینی تغییرات در نرمافزارهای کاربردی و ساختار سازمانی در وضعیت مطلوب فرآیندها