ISO 14001
ارزیابی عملکرد
INQA
BPM
عارضهیابی
IMS
مدیریت بهرهوری
نظام پيشنهادات
ISO 9001
ISO 9004
SA 8000
ISO 18001
ISO 10002
ISO 17020
ISO 22000
ISO 17025
5S
BSC
EFQM
HSE
ISO 9001
بهبود و اصلاح فرآیندها
INQA و جایزه ملی بهره وری
آزمايشگاه مرجع سلامت
ISO/TS 29001
IMS و QHSE
مديریت تحول و استراتژی
ISO/IEC 17025 و HACCP
ISO 22000 و HACCP
اخلاق کسب و کار
مدیریت بهره وری
سایر پروژه های مشاوره
نمودار سازمانی
آشنایی با مدیران
بخش سلامت
بخش صنعت
بخش دولت
آکادمی کارشناسان
بخش تحقیق و توسعه
مطالعات زیست محیطی و سامانه اطلاعات مکانیگروه مشاوره مدیریت در بخش دولت و خدمات عمومی، زیر نظر مستقیم مدیرعامل گروه کارشناسان ایران و با بهرهگیری از ظرفیتهای تخصصی آکادمی کارشناسان، ماموریت دارد تا با رویکردی نوآورانه و مبتنی بر بهترین متدهای روز دنیا، کلیه فعالیتهای مشاورهای در حوزه مدیریت کیفیت، توسعه سازمانی و ارتقای اثربخشی نظامهای دولتی را برنامهریزی، سازماندهی، هدایت و نظارت نماید.
تمرکز ویژه این بخش بر پیادهسازی نظام استاد-شاگردی در سازمانهای دولتی است؛ روشی که انتقال مهارتهای کلیدی و دانش کاربردی را از طریق تعامل مستقیم و تجربی بین مدیران و کارشناسان فراهم میآورد و ضمن ارتقاء توانمندیهای فردی، به توسعه پایدار سازمانها منجر میشود.
علاوه بر این، بهره برداری و به کار گیری از رویکرد کیفیت ۴.۰ با بهرهگیری از فناوریهای دیجیتال و هوش مصنوعی، به عنوان شاخصی حیاتی در طراحی و بهبود فرایندهای مدیریتی و خدمات عمومی توصیه میشود. این فناوریها، ابزارهای هوشمند و نوآورانهای هستند که سرعت تصمیمگیری، دقت، کاهش خطا و حذف اتلاف منابع را در ساختارهای دولتی به حداکثر میرسانند.
وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی کشوری
استانداریها، فرمانداریها، شهرداریها و ادارات وابسته
سازمان حفاظت محیط زیست، موسسه استاندارد و ادارات ذیربط
بانکها، بیمهها و نهادهای مالی دولتی
بنیادها و نهادهای حکومتی و دولتی
سازمانهای حوزه زیارتی، سیاحتی و گردشگری
شرکتهای مادر تخصصی
سازمان مدیریت و برنامهریزی کشور و سازمانهای مدیریت استانها
قوه قضاییه، سازمان بازرسی کل کشور، قوه مقننه و ارگانهای وابسته
سازمانها و مراکز آموزشی، پژوهشی دولتی
نهادهای نظامی، انتظامی و ادارات مرتبط
با تکیه بر این رویکردهای هدفمند و مبتنی بر آخرین فناوریها، گروه کارشناسان ایران و آکادمی کارشناسان متعهد به خلق مسیرهای نوین در بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت ذینفعان در سیستمهای دولتی و خدمات عمومی هستند.