فروش موفق همواره امری چالش برانگیز بوده است، اما فروش تلفنی علاوه بر مشکلات کلی فروش به دلیل عدم برخورداری از امتیاز رودرروئی با مشتری، مشکلات خاص خود را نیز دارا می باشد. با وجود این، فروش تلفنی قادر است به صورت عامل پرقدرتی در استراتژی بسیاری از سازمان ها درآید و با استفاده از مهارت ها و فنون صحیح و مناسب بسیاری از درها را بگشاید، علاقه و توجه به وجود آورد، خدمات را بهبود بخشد، تجارت با مشتریان کنونی را گسترش دهد و مشتریان جدیدی را جلب کند. همچنین به عنوان عامل یاری دهنده در ایجاد، تامین و گسترش کسب و کار عمل کند و نتایج فروش را مستقیما افزایش دهد. کتاب فروش تلفنی موفق در یک هفته کلیه نقش های فروش تلفنی را مرور می کند و راههای تبدیل آن را به یک فعالیت موفق نشان می دهد. مباحث کتاب در هفته بخش به شرح زیر عنوان شده است :
- منطق فروش تلفنی
- ایجاد فرصت های مناسب
- اصول و مبانی
- برخورد با تلفن های دریافتی
- به دست گرفتن ابتکار عمل
- ایجاد زمینه برای فروش های مکرر
- کار با گروه فروش
نقش شما هرچه که باشد، از فروشنده تمام وقت گرفته تا عضو گروه پشتیبانی فروش، این کتاب طی یک سلسله راهنمائی های مفید به شما نشان می دهد که چگونه فروش تلفنی را به صورت موفق و کارآمددرآورده، ارائه خدمات به مشتری را بهبود بخشید و از مزایای آن برخوردار شوید.
انتشارات کیفیت و مدیریت
عنوان: فروش تلفنی موفق در یک هفته
پدیدآورنده: پاتریک فورسایت
مترجم: دانا امیری
تدوین: گروه کارشناسان ایران
ویراستار: بدری نیک فطرت
شابک: ۹۶۴-۹۳۳۴۸-۷-۴
چاپ اول۱۳۸۰
فروش موفق در یک هفته - حمایت از مشتری در یک هفته - فن مذاکره موفق
امتیاز این دوره
مشاور مدیریت
نظرات کاربران
برای گذاشتن نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید